Serin Sesler - Sonra Döndüm Dedim ki; Bazenler Çoğalıyor Bazen

merhaba sevgili dinleyici.

ben sefa. sefa herhalde, manken olmayan.

bazı şarkılar vardır. hit olacağı, kilometrelerce öteden belli olur. öyle unutulup gitmez. sabun köpüğü gibi de değildir. arşivde bile şanına yakışır şekilde kendine yer ayırtır. neden böyle diye soramayız. çünkü şarkı doğuştan hittir. her şeyiyle bambaşkadır. böyle kumaşa sahip insanlar da var. yok mu? var elbette. ne zordur onları bulabilmek, gün ışığına çıkarabilmek ne zordur.

kimin böyle yetileri olduğu da göreceli değil midir mesela? zorluk da burada başlamaz mı?

sen rock müziği çok başarılı bulabiliyorken, ben, bir sanat müziği icracısının, rock müzikte çok başarılı olabileceğini düşünebilirim.

görece ile kesinliğin savaşı değil ama bu. pilav diri ise, her yerde diridir işte. otobüs teyzeleri gibi "çivisi çıktı yeaa dünyanın" çığırtkanlığı yapmak değil amacım. ama bazı şeyleri de görmezden gelemeyiz.

sevgi dolu birdünya için, barış için, kardeşlik için "batsın bu dünya"

anlatmaya çalışırken bocalamak ve sonra da bu hislerin tükenerek hem de hiç hak etmediği şekilde tükenerek birer toz zerreciği gibi dağılmasını izlemek nasıl bir duygudur biliryor musunuz? evet. müzik çalarımızdan (player desem ya ehhe  :) gelen seslere karşılık verin. ben de play tuşuna basıyorum zaten.